Thailand

lørdag 16. oktober 2010

Steming i stua.

Etter en utrolig slitsom uke, og 10 maskinvask med klær i vår fantastiske vaskekjeller i dag (jeg har vasket dyner og puter også...hmmm, jeg burde jo blogge om vaskekjelleren en dag!) kunne jeg endelig synke ned i sofaen. Med hekletøy og ny innkjøpt Chai fra Indiska.
Fantastisk fyldig, deilig Chai fra Indiska, i favorittkoppen jeg fikk i gave til jul for to år siden.

Men beste av alt med hekle,te og tv-kvelden min:
Si-fi på tv2!  I-robot <3

"Aaah-tjo, Sorry, I'm allergic to bullshit".

Ååååå! 2 nye følgere i dag! Bliss!! Velkommen til dere, nr. 9 og 10!!
Natta til alle nattevåkere :)

7 kommentarer:

  1. Heisann...
    he he du må slutte og lete etter etter heddas...he he det er eddas:)nei hadde besøk fra Vega sist helg så da tok jeg en frisøndag:)men er der i dag:)for et superfint service du fikk tak i..nyyydelig aldeles...hva betalt om kan spørre??:)
    håper jeg ser deg i dag...
    ha en fin dag
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  2. Titt titt snuppa ",) ser kozy ut klemz klemz

    SvarSlett
  3. Så fint du har det hjemme hos deg;) Karina

    SvarSlett
  4. Ååhh, vi har samme favorittkopp! :-) Eg var og snopte to til meg sjølv utenom jul og alt fordi eg syns eg FORTJENTE det! Hah! :-))

    SvarSlett
  5. Fint innlegg. Du har så vakre bilder, og så ser det så koselig ut hjemme hos dere. Ja, vi leser gjerne om vaskekjelleren. :-)
    Jeg har laget en link til bloggen din i et innlegg jeg skal publisere i ettermiddag om blogger jeg liker å lese. Er det greit? Gratulere med to følgere til. Det er så artig når noen velger å være følger, det synes jeg også.
    Klem fra Eva emblas-kanel

    SvarSlett
  6. Hei Malena... =)

    -skriver bare et par ord eg siden du ve at vi ska gjøre det ;)) Hehe... ser på den der traffic feed`en din at det kommre opp at eg e fra OSLO !! :( Den e ikke heeelt nøyakti nei siden eg befinner meg på Karmøy ;) Klem Jeanette

    SvarSlett
  7. Takk for kjempehyggelig kommentar inne hos meg, og så koselig at du har lagt deg som følger hos meg.
    Selvfølgelig kan du få nevne innlegget mitt på bloggen din - bare artig det.
    Fin resten-av-søndagskvelden til deg også :-)

    SvarSlett

En melding er alltid hyggelig! Hit me Baby!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...