Thailand

tirsdag 19. oktober 2010

Sorte får på vannet!

Små sorte får kan også gå på vann!
Drømmemannen satte garn for oss, og vi fikk være med å trekke!
Nå ligger fisken fra Hardanger i fryser'n og venter på å bli middag.

Her taler bildet for seg selv.

Fisker'n Tore kommer innom oss på hytta for å vise dagens hummerfagst.
Dagen etter ble hummeren sendt videre til Bryggen i Bergen.

Sukk! Gleder meg til neste gang vi drar til Vestlandet.

Har du noen gang vært i Hardanger?

Å! Selvfølgelig!: Hjertelig velkommen til følgere nr. 12,13,14,15 og 16!

Titt gjerne innom her for en Høst-varmings-gave, hvis du ikke var innom i går!

Takk for alle de hyggelige kommentarene dere har lagt igjen. Det gjør bloggingen vel verdt!

Ha en riktig god kveld.



1 kommentar:

  1. Åh slik en herlig tur...ikke noe er mere artig enn og fiske fra båt...elsker det:):)jeg blir helt elektrisk når jeg gjør det:)
    Skal du ta med kaffe til meg sier du...?:)hva har jeg gjort som fortjener det??:)
    jeg drikker alt av kaffe...blir gla for hva som helst:)håper ikke det blir sne til søndag:(d sees vi da:)koselig det....
    ha en fin fin torsdag
    eddaKlemmer

    SvarSlett

En melding er alltid hyggelig! Hit me Baby!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...