Thailand

onsdag 26. oktober 2011

På radaren min: Kari Traa

Har veldig veldig lyst på Kari Traa Ull undertøy.




 Tror rett og slett dette ville blitt det nye ettermiddagsantrekket mitt.
Bare sånn for å spare tøyet jeg brukre på jobb.

Nå har det vært veldig labert på innleggsfronten her hos meg. Beklager det!

Grunnen er at ting er ganske travelt om dagen.
Da jeg startet å blogge laget jeg en avtale med meg selv om at blogging aldri skal bli en forpliktelse bare fornøyelse.

Men jeg har sånn ca. 100 ting å fortelle dere! Foredraget på Damenes aften (som ikke ble så bra som jeg skulle ønsket...), Jul i Rosendal! (jeg har blitt spurt om å hjelpe til! Utrolig hyggelig synes jeg..) hverdagslivet ellers må jo oppdateres, og litt interiør må jeg jo og spe ¨på med.

 Så please, skift gjerne kanal, men kom snart tilbake!
Klarer meg jo ikke uten dere lesere. Whats the point uten dere?

Ha en STRÅLENDE ønsdagskveld!


P.S. En  er heller ikke å forakte.....


3 kommentarer:

  1. Joda!! Foredraget gjekk bra det! Og kvelden var forøvrig veldig koselig:)

    Eg likte og det Kari Traa "antrekket" (eller begge!)

    Pass nå på å få litt pusterom innimellom og då;)
    Trur eg har nåke å lese meg opp på i helga + teste... etter eit overraskande "oppdrag" *ler*
    Men det blir morro uansett, tenker eg!

    Du dei stolane "mine"...eg er jo i malemodus for tida, så eg kan jo bare male dei om igjen sjøl? Så har du ein ting mindre på lista di;)

    Klem Wenche V

    SvarSlett
  2. Kari Traa sine klær er kjempeherlige og ikkje minst gode og varme.

    Ønske deg ei herlig helg, klem.

    SvarSlett
  3. Noen ganger trenger man så absolutt å prioritere hverdag og det virkelige liv fremfor bloggingen, så får blogglysten og -tiden komme når det passer sånn :)
    Ullundertøy fra Kari Traa står på ønskelista mi til jul, sååå mye fint!!
    Ha en fin kveld :) Klem

    SvarSlett

En melding er alltid hyggelig! Hit me Baby!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...