Thailand

torsdag 25. november 2010

Sunbeam-mirrors

Jeg har virkelig sansen for Solspeil, eller Sunbeam mirrors, som det også kalles.
 (Greit å vite når man skal søke på e-bay)
Her presenterer jeg et lite utvalg for dere! Jeg ønsker meg ett til å ha i drømmehuset mitt. 

 Så Julenissen, SantaClaus; hvis du er innom bloggen min? Hværsåsnill, med sukker på ♥ 

Fra E-bay

Scandinavian Chic
Spisestuen til Vakre Dagny som er en av co/bloggerene på Scandinavian Chic.


Fra E-bay


Gumps
SunFlower

E-bay

E-bay


E-bay

Hva synes du? Kunne du tenke deg å ha Sola i stua?

P.S.
Hvis du har tid setter jeg pris på din stemme :)
se etter HelloHello Baby på side 3 hos BoligPluss

5 kommentarer:

  1. Såflotte de speilene var. De ville passet godt hos deg! Håper du får tak i et sånt :-)
    Klem fra Eva

    SvarSlett
  2. Så hyggelig at du linket opp til meg da! :D Elsker det første speilet og det fra gumps! Du skal ikke se bort ifra at det kommer flere slike speil inn i heimen her ;)

    Mitt kommer forresten fra Peru hvor det fortsatt er godt mulig å få tak i gode, vintage speil.

    SvarSlett
  3. Skjemmes !! jeg har sittet her i 12 timer...ungene har gått for lut og kaldt vann...må legge de nå...har ikke gjort det jeg skulle gjøre. har sendt mailer til nesten alle vennene mine. Og tigget de som har over 1000 venner gang på gang om å legge ut linker til bstemming.Fått min 15 år gamle sønn til å sende mailer til alle sine venner å få de til å stemme med pc og iphone.... er jeg fæææl !! Jeg skal stemme på deg, men tigger ikke stemmer for deg ...det har jeg gjort 500 ganger....før i dag :) fæææl !! Bli venn med meg på fb venn så ser du maset mitt !! Hi hi...lykke til vennen. Jeg fikk en mail i dag tidlig at de hadde trukket en blogg !!

    SvarSlett
  4. De fleste av dei kunne fått budd hos meg ja...
    *sukk*

    Snart helg og gitt!
    Håpe den blir fiiiin for deg og dine :o)

    SvarSlett
  5. http://cecilimages.photoshelter.com/gallery/Tunisia-Sidi-Bou-Said-Islamic-architecture-people/G00008NZ3hZQ80h0/0/2

    SvarSlett

En melding er alltid hyggelig! Hit me Baby!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...