Thailand

søndag 31. oktober 2010

Etnisk inspirasjon

Bildene er fra ulike hotell i Marrakesh. La deg inspirere av fargebruk og -sammensetninger. Selv om jeg aldri kommer til å ende opp med et hjem så lukseriøst som disse, lar jeg meg gjerne inspirere av stemning og farger.
'

I den forrige leiligheten min vurderte jeg lenge å bygge en sofaramme og lage noe sånt som dette. Masse puter og en myk madrass å ligge på. Pallesofa er jo tross alt ikke så langt fra dette?


Syrin tar seg godt ut sammen med gult og gull....


Rosa og gull


Inspirasjon til pallesofa?

Himmel seng med drapering

Korallfarger og grålillatoner

Fliseinspirasjon til badet?

Drømmer og  Inspirasjon er Gratis..... :)

5 kommentarer:

  1. Fine bilder fra Marracesh. Jeg har faktisk vært der, husker de vakre fargene og mønstrene.
    Ha en fin søndag.
    Klem, eva

    SvarSlett
  2. Hei. Ja det var så lekre fliser overalt i Marokko. Absolutt overalt!!
    Den grønne vekta hadde vært på auksjon i april, så jeg vet ikke hva den gikk for. Hadde den stått til salgs nå så hadde den nok vært på tur mot nord :-)Det var mange som hadde slike så det dukker nok opp av og til på loppis og brukt så vi får bare ha øynene oppe.
    Klem, Eva

    SvarSlett
  3. Ja her var det mye lekkert!
    Var i egypt i fjor, og bodde på et hotel som var innredet i marokansk stil. Virkelig flott.

    Ha en fin søndagskveld!
    Klem T

    SvarSlett
  4. Nydlige bilder!

    Hilsen fra Mimmi-Leone

    SvarSlett
  5. Kult..masse herlig inspirasjon!
    Er det noe som frister er det Marokko og India:)
    Mine turkise bilder er bare hentet fra google rundt omkring:)
    Ha en fortsatt fin kveld!

    SvarSlett

En melding er alltid hyggelig! Hit me Baby!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...