Thailand

torsdag 28. oktober 2010

Etnisk/Asiatisk dekorasjon

Vakre Asiatiske ting og tang. Tenk om jeg bare kunne bestille alt sammen, eller bare en av dem. Alt kan bestilles på Amazon.com, eller på Kaboodle.com. Jeg har lagt linker under hver gjenstand.


Goldleaf Ginger Jar fra Kaboodle


Plum Blossoms Watercolor & Ink


Cloisonne Jade (skroll nedover på siden så finner du denne og flere andre)

Koi Fish Jumping Out of Pond


Ming Blue & White Porcelain Table Lamp

Cherry blossom Japanese Shoji Folding

Jeg lar gjenstandene snakke for seg selv :)

Takk for at du stakk innom og takk for alle hyggelige kommentarer dere har lagt igjen her :)

5 kommentarer:

  1. Fine ting :)
    Og takk for at du følger med i min blog :)

    SvarSlett
  2. Så mye fint du hadde funnet! Ser du har satt inn et par bilder til i headingen - det ble veldig pent, de passet godt til det bildet som var der fra før!
    ha en fin kveld.
    Klem, Eva :-)

    SvarSlett
  3. Nydelig den øverste..jeg liker noe av slike ting og jeg...liker det meste hvis det er pent og se på:)Takk for goe ord...i morgen er det vestkantorget..er meldt regn:(men har to parasoller med:)
    kos deg i helgen..
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  4. Ååå den lampen var kjempelekker!
    Så gøy å oppdage nye blogger:) Tusen takk for den fine kommentaren du la igjen inne hos meg:)

    Husk giveawayen min i dag;)
    Ønsker deg en flott helg!
    Hilsen fra Lene.

    SvarSlett

En melding er alltid hyggelig! Hit me Baby!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...