Thailand

torsdag 21. oktober 2010

Og vinneren ER!:

Hmmm,hvordan går man egentlig frem når man skal gjennomføre en trekning på worldwideweb? Bruker man en app som trekker en tilfeldig vinner? Hvordan gjør alle andre bloggere det når de har sine giveaways?
Svaret kom jeg tilfeldigvis over på bloggen til Emmelines. Man gjennofører rett og sletten god gammeldags trekning!

Heldigvis har jeg to dyktige assistenter til å hjelpe meg.

Hvem er vinneren av 100 gr Chai?

Det ble nr. 15: Herlige Gowry fra Århus! Gratulerer!

Hvem av følgere ble vinner av 100 gr. Yogi?

Det ble Nr 16!  Namaste fra bloggen  Kreativ ♥ Impulsiv!

Gratulerer så masse! Høstvarmingsgave starter sin reise til dere i morgen!  
Ha en strålende kveld alle sammen :)

6 kommentarer:

  1. Så gøy!
    La meg tidlig i går kveld for eg er ikkje heilt i form, og detta var jo kjekt å våkna opp te :o)

    ♥ får du ved å kopiere detta hjerta og lima inn. Hvis du har numeriske taster på sida, så kikk innom
    http://www.tutti-design.com/
    Hu har mange tips i kommentarfeltet sitt.
    Og hvis det e skjerfet på bilde nr 6, så har eg det ennå :o)

    Eg får ikkje sendt mail direkte, så kanskje du kan senda meg mail på jeo74@msn.com ?
    Då må du jo skriva adressa di med det samme ;o)

    Ha ein finfin dag!

    SvarSlett
  2. Bloggen min hette forresten Kreativ♥Impulsiv.
    Som i; Kreativ og elske å værr impulsiv ;o)

    SvarSlett
  3. JUHUUU!!! Jeg plejer aldrig at vinde noget! Hvor er det bare dejligt! :D

    SvarSlett
  4. Jeg kan ikke finde din mail her, men min er fancygowry@hotmail.com, så skal jeg nok sende en adresse :)

    SvarSlett
  5. Hei. Nå har jeg funnet ut hvor en får tak i små magneter til bokmerker :-)
    Panduro selges ark med 105 magneter til 105 kroner.
    Du kan også lage hjerte med å trykke alt+3 hvis du har nummertaster på siden. alt+3=♥
    Ha en fin dag.
    Klem, eva

    SvarSlett
  6. Tusen takk for koselig hilsen i bloggen min og gratulerer til vinnerne av lotteriet ditt. Selv om jeg ikke vant, står en pose Chaite fra Indiska i skapet mitt nå. Måtte innom den lokale butikken i går, og du hadde jo gjort god reklame for teen, dermed dro jeg hjem med en pose chai-te. Er allerede testet ut, og den smakte veldig god!
    Riktig god helg!

    SvarSlett

En melding er alltid hyggelig! Hit me Baby!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...