Thailand

søndag 17. oktober 2010

Noe fantastisk!

..har skjedd! I dag tidlig fikk jeg en forespørsel om det var i orden at en annen blogger kommenterte min blogg i sin blogg. Selvsagt sa jeg ja til det. Er jo bare hyggelig det, tenkte jeg. Men gjett hva! Det var jo ikke bare noe hvilket som helst innlegg heller! Min blogg er på listen over Emblas-kanels favorittblogger! Det synes jeg er så stas at litt brifing er på sin plass. Kjenner på en god porsjon stolthet her jeg sitter :) Nå skal jeg kikke litt på Emblas andre favoritter. Og dere, dere anbefales også å ta en tur dit!
Fra Emblas-kanel

Eva, takk! :)

..og ikke minst, Velkommen til deg, følger nr. 11 eller Linda :)

7 kommentarer:

  1. Hejhej

    Roligt att du kikar förbi!
    Jag skall snoka runt lite hos dig nu :)

    kram

    SvarSlett
  2. God aften:)
    Super hyggelig at du svingte innom i dag:)Du har vel tent lys på det nye lysfatet og bare koser deg i sofaen:)Deilig og være hjemme...nå er det sofaen:)
    Var masse fine roser hos embla..skal titte inn der en tur...
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  3. Tusen takk for hyggelig besøk og kommentar hos meg.
    Har kikket litt rundt på bloggen din, og det var kjempefine oldemorsruter du har laget. Teppet mitt er egentlig ikke ferdig enda (det fargerike)men kanskje jeg får ta opp heklingen igjen og få fullført det ;)

    Klem T

    SvarSlett
  4. Innom og titter litt her. Så FIN blogg, Malena! Keep up the good work! Klem :-)

    SvarSlett
  5. Hei Malena,
    Så hyggelig å finne bloggen din - jeg gleder meg til å følge deg videre :)
    Tusen takk for koselig hilsen hos meg. Angående kartet, så er det ikke sånn kjempestort, og det er bare kjøpt som en stor plakat i en bokhandel for mange år siden, men har man veggplass, er det sikkert kult med et stort skolekart også :)
    Helt enig med deg i at det var kjempekoselig å bli nevnt på denne listen!
    Ha en fin mandag.
    Klem fra Bekka

    SvarSlett

En melding er alltid hyggelig! Hit me Baby!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...