Thailand

tirsdag 26. oktober 2010

Halloween!

Disse fantastiske Halloween-dekorasjonen må jeg bare videreformidle til dere!
 Nå fikk jeg virkelig lyst å lage Halloween-fest!
Jeg får heller lage en av disse gresskarene, og sende det med Jenny når hun skal på Halloween-party hos en venninne på lørdag. :)

Er de ikke flotte!?

Sorte lykter og hvite Ugler.

Jeg digger det hvitmalte gresskarhodet. 

Alle bildene kommer fra Bellemaison. Der har hun samlet sammen mange flere flotte bilder og kule tips til forskjellige Halloweendekorasjoner. Kjempeflott inspirasjonsblogg for dere som har planlagt fest til helga!

4 kommentarer:

  1. Takk for tips om artige dekorasjoner. Dette var litt mer avanserte Halloweengresskar enn mitt...;-)
    Ha en fortsatt fin tirsdagskveld!

    SvarSlett
  2. Måtte rett inn og sjå - festlege bilete! Halloween er stas for både små OG store ;) Her skal vi bruke høvet til å arrangere mordmiddag - gler meg noko heise. Graskaret står kaldt og mørkt i bilen, slik at det skal halda seg til laurdag.

    Likar at du har ein blogg som skiller seg ut i mengda Malena! :)
    Tone S.

    SvarSlett
  3. Enig!
    Fekk lyst te å laga te Halloweenparty eg og :o)

    Flotte dekorasjoner!

    SvarSlett
  4. Herlig! Når man først skal feire denne dagen så kan man jo gjøre den vakker:-), eller til et stort kunstverk:-).

    Klems Sarita

    SvarSlett

En melding er alltid hyggelig! Hit me Baby!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...