Thailand

onsdag 4. mai 2011

Vakre Marokkanske ben - She's got ( Moroccan ) legs

Jeg (tyv) lånte kamera til Drømmemannen i påsken og tok disse bildene av de vakreste bena jeg har.
 Bena på det Marokkanske røykebordet. 

I borrowed an amazing camera at Easter and took these photos of my most beautiful legs. 
The legs of my Moroccan table.


Every inch of it is carved. 
The table top is also amazing.
Jeg gleder meg over å eie noe så vakkert som dette. :)



Ha en fin Onsdag alle sammen!

Klikk innom HER hvis og sjekk ut og delta på Give Away'n min som trekkes søndag 15. mai..

4 kommentarer:

  1. Wow, dette var rå lekkert! :)
    Vil gjerne se mer av dette bordet. :)
    Ønsker deg en fin kveld!

    SvarSlett
  2. I don't need to translate. beautiful!

    SvarSlett
  3. Heisann:)
    Så mange fine innlegg her nå...jeg har bare vært på farten i det siste:)
    Så lekre Manilla møblene ble...stylish stylish:):)
    I helgen tror jeg ikke det blir hverken loppis eller marked.....skal til frisøren i dag...og venners venners fest i morgen.Og kanskje det blir noe hyggelig i kveld og:)Trenger ta fri fra alt en hel helg føler jeg:)
    Si ifra så kan vi møtes en dag d har fri...
    klemklem

    SvarSlett
  4. Hello Baby!!! How are you? So glad to visit you!!! :) LOVE LOVE LOVE all your posts! First, this morocan table: AWESOME! Then, an applause for the turquoise outdoor furniture and the bench! They look fantastic!!! You know, tomorrow it's Mother's Day here, so let me congratulate you too and send you a huge hag and a big kiss!!! Best wishes for you my dear!!! XoXo

    SvarSlett

En melding er alltid hyggelig! Hit me Baby!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...