Thailand

torsdag 12. mai 2011

17. mai Chic!

I går var jeg på en supereffektiv 17. mai-shopping-runde. Første kjolen jeg prøvde satt som et skudd.
Skoene ble og raskt avgjort. Valge var mellom disse blek rosa, med rose på, eller sorte pumps med åpen tå.. Jenny var med å ta avgjørelsen og vi ble enige om søte sko til 17. mai, så det ble roser.


Veska og øreringene rocker det hele opp.



Ser at Molly Pus stjeler fokus her....
Dette er da det som kalles en asymetrisk kjole, fra Oasis.
Skal jeg ha Sebra-veske fra H&M?


Eller Bohem-vesken fra bytteparty hos Jamina?

Hva synes du? Let me know! 


I kveld reiser jeg til Hammerfest!
Jeg og en venninne skal besøke søsteren hennes. Jeg har lovet søster i Hammerfest å komme på tur i over ett år. Venninna mi og meg har drømt om weekend-tur siden vi møttes som studenter i 2005.
Da slo vi like godt to turer i ett og bestilte tur sammen til Hammerfest :)
Samme hvor man er! Så lenge man har barnefri og kan være en hel helg sammen med gode venner!
Det er jo cafeer, butikker, natur og kjekke gutter som kan varte oss opp i Hammerfest òg, er det ikke?

Tror nok at 17. mai antrekket skal bli innvidd i Hammerfest på lørdag :)



Ha en riktig god helg alle sammen!

12 kommentarer:

  1. hei og hopp!
    Tusen takk for at du sa ifra!!
    Jeg har aldri vært inne på bloggen hennes engang jeg så.. FINT du sier ifra :) :)
    Wooow... "Store" bloggern skriver om lille meg!
    STAS!!!!

    SvarSlett
  2. Love the cute shoes & colorful earrings!

    SvarSlett
  3. Du kjeme til å bli den flottaste 17. mai baben ever!!!

    SvarSlett
  4. The bohemian Puech bag, that's what I'd choose.
    Lovely shoes.
    You look gorgeous.
    Big hugs
    Tereza

    SvarSlett
  5. Those shoes are so romantic and way cute, love the ruffly flowers on them!

    SvarSlett
  6. OH! Digger de skoa! Kos deg :O)

    Mvh Heidi

    SvarSlett
  7. Befinner meg i Rosendal om dagen. Bruker opp litt tid i blogglandia. Må bare kommentere de dødskule øredobbene!! Chic. ja! Signe

    SvarSlett
  8. you look wonderful! I would choose the earrings. Happy Sunday

    SvarSlett
  9. Bohemveska :) Takk for besøket Malena <3

    SvarSlett
  10. Skikkelig flott 17. maiantrekk! Du blir nok kjempefin. Håper du fikk ei fin helg i Hammerfest. Så langt nord har jeg faktisk aldri vært.
    Ha en fin 17. mai.
    Klem fra Eva :-)

    SvarSlett

En melding er alltid hyggelig! Hit me Baby!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...