Thailand

mandag 2. mai 2011

My British Grand Ol' Lady.

Når jeg har holdt på å male Manila-sofaen min har jeg og fundert på hvor jeg skal lagre alle møblene inntil jeg flytter vest-over. Men som jeg nevnte i går kom redningen fra vest over hit til øst og tok med alt overskuddsmøblementet som jeg skaffet meg på 10 min en onsdags ettermiddag.....

Jeg har og hatt en stol stående på Sinsen brukt..... Den hyggelige mannen som solgte den til meg (og som har begynt å si: "Hei lille venn!" når jeg kommer..) tilbød seg å lagre stolen for meg inntil jeg skulle flytte. I går kjørte jeg til Sinsen å hentet stolen for å få sendt den vestover sammen med de andre tingene. MEN tror du jammen ikke jeg klarte å glemme stolen igjen i bilen min?! Så hvem kjørte (igjen..) rundt i Oslos gater med bagasjerommet fullt..? Joda, undertegnede selvsagt. I dag bar jeg den opp til mamma... Heldigvis var hun ikke hjemme da jeg kom opp....

Denne distingverte Britiske Grand Ol' Lady er etter min mening fantastisk flott.
Krimelinskjolen hennes er helt ny. Trukket om av selgeren....

Men jeg synes hun må freshes opp litt mer. Å male en stol som denne er helt uaktuelt for meg.

Fra Etsy Shop
Men hun skal få ny kjole! Kelly Wearstler Mandarin/Ivory Imperial Trellis.
Fra Etsy shop
Hun kommer til å bli fantastisk flott.

Hva synes du om min Grand Ol' Lady?


Klikk deg innom HER, eller rull lengre ned og delta på Give Away'n min! Det blir trekning søndag 15. mai.

Takk igjen for alle gode tilbakemeldinger! 
 

5 kommentarer:

  1. that's it, I'm finding an old chair and shipping it to you for a makeover ;-)

    SvarSlett
  2. Jeg gleder meg til å se resultatet, ser for meg at det blir utrolig flott.

    Så artig at du ble valgt ut til søndagsbloggen hos Malingsdamene, gratulerer så mye!!

    Og tusen takk for alltid koselig kommentarer fra deg!
    En fin dag til deg med klem fra Mimmi-Leone

    SvarSlett
  3. Naaaw.. takk :-)

    Jepp, er stoff og stil. Lå ferdig klippet på bordet sammen med rosene..så bare ramlet resten av bordet på plass. :-)

    Stoffet skal forresten opp på skjermbrettet mitt..(som bare må skrapes og males og og og først..) hehe

    SvarSlett
  4. Heisan du! Takk for hyggelig kommentar inne hos meg...vi fant også en "manila" kurvsoffa til barn blant "søppelet" som vi har spraylakkert knall gul...skal vise den frem etterhvert...

    Denne stolen blir helt sikkert råflott med det nye trekket!

    Fin dag te dæ i sola! :)

    SvarSlett

En melding er alltid hyggelig! Hit me Baby!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...