Thailand

mandag 9. mai 2011

Pink and black - Sort og rosa



Når jeg så denne sofaen ble jeg inspirert til å sy....


En sånn pute! :)





Foreløpig har jeg ingen plan for putene..... De ender vel opp på Jennys rom en gang i fremtiden.... kanskje.

Om du har noen gode forslag, eller har lyst å kjøpe to rosa puter med sort bord så er det bare å gi beskjed! Skal ikke ha mer for dem enn det jeg kjøpte for å lage dem.

Rosa er egentlig ikke noen favoritt farge hos meg, men med de sorte bordene synes jeg rosa ble ganske ....Chic. Jeg skal sy en til, puter kommer jo i par!

Beklager at jeg ikke har funnet kilden til bildet av sofaen over. 
På jakt etter kilden fant jeg sofaen i linkene under.

Sorry for not krediting the right owner. The couch is spotted herehere and here in my serach for souce. Let me know if you know the origin.


I det siste har det kommet til nye leser som og legger igjen kommentarer. 

Det er så hyggelig å høre fra dere! 

Takk og hjertelig velkommen, og takk til alle faste "kommentatorer" og! 





Jeg har en Give Away på gang. Stikk gjerne innom HER og delta i sjansen til å vinne denne vakre vesken:



Han en fin mandags ettermiddag alle trivelige blogge mennesker!

4 kommentarer:

  1. Så fin pute :)
    Eg kan godt kjøpe 2 av deg, men trenger ikkje bordet .
    Har tenkt litt på kva farge tilbehøret i stova mi skal ha i sommer, og rosa er jo fint i kombinasjon til grått og kvitt som det er her hos meg !
    Sei gjerne fra om du kommer over eit "rosaisj" gulvteppe og da!

    Ser du er superkreativ! Gleder meg til vi kan male, sy og "pusse opp" sammen!
    Klem

    SvarSlett
  2. Så koselig at du vil ha dem Kristin!

    Kommer til å bli griselekkert sammen med grått og hvitt. :)

    Skal si fra om jeg ser et fint teppe! Gleder meg jeg og! :D

    SvarSlett
  3. Solveig ler av Kristin som ikkje ville ha bordet!! Det var jo "bården" rundt kanten på puta som var svart!!!

    Du e veldig kreativ, Malena. Eg e imponert!!

    SvarSlett
  4. Hehe! Jeg forsto ikke helt hvilket bord hun mente nei, men tenkte jeg skulle være grei og bare la det passere i all stilhet. Men det ordna jo du opp i Anonym ;)

    Takk for komplimentet, veldig hyggelig å høre <3

    SvarSlett

En melding er alltid hyggelig! Hit me Baby!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...