Thailand

søndag 22. mai 2011

Søndagsbilder fra Blå


Etter å ha levert og hentet unger i dag tok vi oss en rusletur ned til Blå. 
Eden Brud ligger ikke så langt fra Blå. Dette er en sesongbutikk som ligger på Grunerløkka.
For dere som er så heldige å ha bryllup på trappa; her kan man gjøre røverkjøp på brudekjoler nå!

På Blå selger de gode vaffler. Julian bruker sin 20 kroning på vaffel.
(Nei, det er ikke meg som står ved enden av bordet der..)


Blå er et koselig sted, det ligger helt nede ved Akerselva og har en kafe med herlig steming under store seil.


Den berømte lysekrona. Glass og krystaller fylles på stadig vekk. 
Lysekronen er et evigvarende kunstprosjekt.


Min gode venninne Katarina. 
Hun gikk fra jobb i filmbransjen til å starte for seg selv som kunstner. 
Jeg er full av beundring for valget hun har tatt og ikke et sekund i tvil om at hun vil gjøre det bra, selv om det og er tøft å leve som kunstner. Men bare vent å se folkens!
Jeg kjøpte et bilde fra hennes første utstilling. (Dvs. fikk det til en fantastisk pris som bursdagsgave).
Bildet er kult og er spennende utført!
Jeg er utrolig stolt over å ha et bilde fra Katarinas første utstilling og gleder meg til å få hengt det opp når jeg flytter inn i min nye leilighet.


Inne på Blå Søndags marked.


Super kule vesker! (Lurer på om ikke denne dama har blogg òg?)


Installasjoner plassert ut i Akerselv ved Blå.
Bakerst i bildet kan dere skimte en noe suspekt "Svane".....


Julian presenterer "Gull-engelen".


Tittei. Jeg ser på Ugla. Ugla ser på meg.


Selv om dagen har vært grå og kjølig er det jo ingen grunn til at jeg skal være det!
Alle blomstene i håret har jeg fått av Julian. Stoffblomsten fant han til meg på Bik Bok og småblomster plukker Julian alltid til meg når han ser dem <3
"Mamma, bøy deg ned" sier han, og setter blomster i håret mitt.


Det er ganske vanskelig å fotografere blomster i eget hår med et vinglete mobilkamera....

I morgen er det en ny uke. Håper alle får en fin en!
God klem til dere :)

9 kommentarer:

  1. De soldatene kjøpte jeg for sikkert godt over 15 år siden. Er vel en av de få tinga jeg har drasset med meg fra sted til sted. Blir aldri lei de :O)

    Heidi

    SvarSlett
  2. Ha ei super veke du og! Stor klem

    SvarSlett
  3. Kjempekoselig på Blå:)Men så deg ikke i Birken i dag:)
    klemklem

    SvarSlett
  4. vakre malene og barn :) Ser herlig ut på blå :) Skal du på glansdagene ?
    Klem

    SvarSlett
  5. Så morsomt å se bilder fra markedet på Blå, jeg har hørt om det men aldri vært der! Ønsker deg en fin ny uke :)

    SvarSlett
  6. Ser ut som du har hatt ein fin søndag! Mykje kjekt å finna på i Oslo på ein sånn dag! Eg har vore på "jobb" - konfirmasjon i Raualøo. Kjekt det òg! Ha ei fin veke!

    Klem frå Marian

    SvarSlett
  7. Så flott at du har fått deg leilighet i Rosendal, da kommer det nok mange flotte bilder derfra etterhvert. Har vært lite på bloggen de siste par ukene, så jeg har sittet og lest mange flotte innlegg her hos deg nå. Mange flotte bilder vi fikk se fra "samlingen" din.
    Ha en flott mandagskveld. Klem fra Eva :-)

    SvarSlett
  8. Hello hello Baby!
    Håpa du får ei fin veke! Å at det har ordna seg med buplass for deg i Rosendal ;-)

    Anne Tone :-)

    SvarSlett
  9. Hello My Baby!!! How are you dear? Hope you're super cool and week has started great! Girl: I LOVE THIS POST! It's been beautiful marauding with you and your crew next to the Aker River! The Blue Market is heaven!!! Guess what caught my atention.... yes THE RECORD BAGS!!! That is kitsch jewelwey!!! I can totally picture you with one of those (Led Zeppelin Records of course) and the pink flower in your head! I'm even listenting to "Battle of Evermore" :)!!! The chandellier was awesome too, what an art piece! A huge huge hug to you and PLEASE more pictures of Norway, I LOVE IT!!!! (You guys have gorgeous men too, by the way), Looking forward to reading Hello Baby of the week! Love you girl! Good luck and all the best to you & your lovely family! XoXo

    SvarSlett

En melding er alltid hyggelig! Hit me Baby!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...