Thailand

onsdag 25. mai 2011

Ukas Hallo Baby!..................... Hello Baby of the week!

Hei alle sammen!

Her kommer det som er planlagt å bli en fast "spalte" på bloggen min. 

Ukas Hallo Baby!

Gjennom Ukas Hallo Baby! vil jeg presentere en blogg eller et innegg jeg liker spesielt godt som jeg gjerne vil  dele med dere. Nettet svømmer jo over av inspirerende blogger. Det er jo rett og slett umulig å få full oversikt. Flere ganger tidligere har jeg laget innlegg om andre blogger som inspirerer meg. 
Nå tenkte jeg at jeg like godt kan få litt mer system og oversikt over bloggene og innleggen jeg gjerne vil dele med flere.
Spalten vil selvsagt få en egen etikett som skal hete (gjett hva...:) "Ukas Hallo Baby"
Jeg begynner med det første innlegget i spalten i dag, men kommer til å "tagge" tidligere innlegg som passer, slik at dere kan gå inn på etiketter for å se hva jeg har presentert tidligere. Forhåpentligvis finner dere andre blogger og innlegg som dere kanskje ikke hadde oppdaget ellers.
Målet er å poste denne spalten på mandager.
Men nå ser det visst ut til at Onsdag blir dagen for Ukas Hallo Baby!
Tre innlegg står på trappa allerede. Jeg håper at jeg kommer til å åpne nye spennende og inspirerende dører for dere gjennom den nye spalten min!

Mine søte Damer og vakre Herrer:

Første Ukas Hallo Baby! er et innlegg fra loftsleiligheten til super kjekkasen

Gerard Butler! 

Innlegget er postet hos fantastiske, søte, strålende Macarena med bloggen Chic and Posh.

Hi everyone! Here is what is planned to become a regular post on my blog.

Hello Baby of the week!

Through Hello Baby of the week! I will present a blog or post I especially like and want to share with you all. Several times earlier I have made ​​posts about other blogs that inspire me I thought I might as well get some system and overview of blogs and posts I want to share with others. Hopefully you will find other blogs and posts that you might not have discovered otherwise. The goal is to post this column on Mondays. But now it certainly seems that Wednesday is the day for Ukas Hello Baby! since I have not come around to it until to day... Three posts are on the steps already. I hope that my weekly post will open new exciting and inspiring doors for you! My sweet Ladies and handsome Gentlemen: The First Hello Baby of the week is a post from the loft apartment of the wonderful super hunk Gerard Butler! I found this post at  wonderful, funny, sharped tounge, sweet and brilliant Macarena's blog: Chic and Posh.
Fra Arcitectural Digest
 Sukk! og Dobbelt sukk! Hvem ville vel ikke blitt med denne mannen hjem når som helst? Og når man ser hvordan det ser ut hjemme hos ham..., ja da er det egentlig ikke så nøye med resten. Men at han er en super hunk skader jo slettes ikke.
FOR en fantastisk leilighet! Jeg ville helst ha flyttet inn i går.

Klikk deg inn til Maca HER for å drømme deg bort i Guys leilighet. Guys sofa.....
 Guys armkrok. Guys................... seng..... mmmm, sukk <3

En liten smakebit får du her:


Jeg blir veldig glad for tilbakemeldinger. Hva synes du om en fast spalte? Hva synes du om dette innlegget? Er jeg helt ute å kjører? Langt ute på jordet?
Eller ....ja?

Om du er fast leser, ny, anonym, har blogg, har ikke blogg, snublet innom her tilfeldigvis eller hva som helst. Fortell meg hva du tenker! :)

Det hadde vært så hyggelig å høre hva akkurat DU synes!


What do you think about me starting a regular post? What do you think of this post? Am I totally out on the run? Far off the field? If you are a regular reader, new, anonymous, have a blog, do not blog, stumbled in here by chance or whatever. Tell me what you think! :) I would love to hear what YOU think!

Det er onsdag allerede!
 Bare knappe 5 uker, eller 37 dager til jeg skal flytte til vestlandet!

Ha en strålende ettermiddag alle sammen!

6 kommentarer:

  1. Kjempebra :)Ja..kjekk armkrok han der der ja:):)
    klemklem

    SvarSlett
  2. OH MY GOD! Look at him! He's soooo sexy! All cozy and chilling out in that gorgeous red Bergere upholstered in Damask velvet fabric! You know, I'd ask him his apartment to be with... Robert Pattinson... hahaha. Thanks for this mention, it's super lovely of yours! You are super funny Baby, I always laugh when I come to your blog! You are a kindred soul and that's why I feel so fond of you! Loved this section: Ukas Hallo Baby. It sounds great! By the end of the year I'll be speaking Norwegian, so thanks for that too, cool lessons at Hello Hello Baby! My dear, a HUGE HUGE HUG and all my fondness to you! YOU ROCK GIRL!!! XoXo :)

    SvarSlett
  3. Mmmmm -kjekk mann :-)

    Å kjempekjekt at du har fått orden på leilighet!! Åsså så sentralt -he he- Sjøl om "Øvre Beverly" e hakket bedre då ;-)

    Eg tenker og: Ingen gardiner.. Å visst me skal henge gardinstengene så nærme taket som mulig.. Går det maaaaaaaaaaaaaaaaaaaange meter stoff.. Så eg trur ikkje effekten blir lik her. God takhøyde frå før kan du sei :-)

    SvarSlett
  4. Hva??flaske du..det er en ganske så stor vase..med gull utenpå og glassmaling:)Den ville jeg trodd d likte...men den må sees i virkeligheten:):)
    klemklem

    SvarSlett
  5. He he he tom for superlativ ja:):)Da skal d se når jeg kommer frem med det jeg maler og tapetserer nå:):):)
    Alt vel???kommer du søndag???
    klemklem

    SvarSlett
  6. For en flott idè! Jeg LIKER`n :) Idèen altså! Eller, Gerard også da, hunk ;) Jeg gleder meg til fortsettelsen! :)

    SvarSlett

En melding er alltid hyggelig! Hit me Baby!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...