Thailand

tirsdag 10. mai 2011

DIY Puffen

Ble ferdig med puffen i kveld!

FØR:


ETTER:


Puffen skal minste niesa mi få i gave. Hun er to år og synes det er veldig stas med puffer med lokk. Da kan hun putte oppi små hemligheter og ta dem inn og ut. 


I dag fikk jeg beskjed om at jeg ikke får leie leiligheten jeg var å kikket på da jeg var i Rosendal. Leiemarkedet i bygda er stramt. Etterspørselen er større enn tilbudet. 
Huff det er så tråkig å ikke har bosted i boks..... Dagene flyr og deter under to mnd til jeg skal flytte. 
Jeg ble litt "neffor" av avslaget. Leiligheten var kjempe fin, lys og med fantstisk utsikt. En drømmeleilighet når man har bodd i Oslos trange, mørke leiligheter uten utsikt. Jaja,er vel egentlig ikke så ille som jeg får det til å høres ut, men når du har utsikt over hele Kvinnheradsfjorden og en stor terrasse utenfor, så virker livet her i Oslo straks noen hakk dystrere :)

I morgen er det ny dag, nye muligheter og fattet mot!

Ha en god dag i morgen alle sammen :)

7 kommentarer:

  1. Råstilig puff!!
    Så synd med den leiligheten, håper det kommer nye muligheter for deg :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  2. Puffen blei kjempefin! Putt avslaget av leiligheta oppi den og SMELL lokket på! Det ordnar seg nok.

    God natt til deg!

    marian

    SvarSlett
  3. Gorgeous little piece ~ I love it's cute little button feet. The stipey pink fabric is fantastic.

    SvarSlett
  4. Huff så leit da,men da dukker det nok opp noe enda bedre...garantert:)
    Stilig puffen ble...så produktiv d er:)
    klemklem

    SvarSlett
  5. Såååå flink du er :) Den ble råååålekker :) Den sjablongen ble kul !! tenkt deg om fpttene hadde hatt en av fargene på stoffet da :) hoo hoo...dette kan du <3

    SvarSlett
  6. Fatt mot, det ordner seg for snille jenter pleier jeg å si.

    Men synd å gå glipp av en leilighet du ønsket.

    Er du ikke på bloggrollen min, uff da :-)) Det får jeg gjøre noe med.

    Så fi puffen ble, stilig!

    Ønsker deg en fin helg!

    SvarSlett

En melding er alltid hyggelig! Hit me Baby!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...