Thailand

søndag 1. mai 2011

Hello hello, Give away :)

Velkommen, velkommen til deg! 


Jeg har vært så utrolig heldig å bli utvalgt som  

Søndagsbloggen på bloggen Malingsdamene !!!

Tusen hjertens takk Trude og Heidi!

Dette er bare ubeskrivelig hyggelig!

De siste ukene har jeg fundert litt på at det er på tide å booste leserantallet på bloggen min. Det er jo så hyggelig å blogge, komme i kontakt med nye menneker og blogger.  Dele ideer, tanker, livet og ikke minst grunnen til at vi alle er her.... interiør, farger og ting vil lager selv.
Jeg vil ha liv, jeg vil ha røre på bloggen min! Mennesker. Masse mennesker som er innom, deler, oppmuntrer og tipser. You name it! 

Og jeg har lurt på hva jeg skal gjøre.

Jeg feirer at jeg er utvalgt til Søndagsbloggbabe med en 
Hellohello Give Away!


Denne nydelige vesken har jeg akkurat kjøpt. Jeg ELSKER den.
Men likevel: den kan nå bli DIN!
Finnes ikke vakrere veske å møte sommeren med! Eller hva synes du?

I just bought this little handpurse. And it can now be yours. Please dont hesitate to join the give away even if you do not live in Scandinavia. 
I will send my beautiful purse to the end of the world if you should happen to live there! :)

1 lodd for å: Legg igjen en kommentar/leave a comment.

2 lodd for å: Link give away'en på siden din/ Link my give away on your blogg.

3 lodd for å: Hvis du liker bloggen og legger deg til som følger/If you like it here and decides to follow.

(Du har altså muligheten til å få 6 lodd).

Selvsagt kan du delta om du ikke har blogg. Husk bare å legge igjen mailadressen din :)
And if you dont have a blog, remember to leave your e-mail adress.


LYKKE-SUKK! 
For en herlig herlig dag dette ble, og for en herlig måte å start sommerens første dag.


Det blir trekning søndag 15. Mai!

Ha en nydelig dag alle sammen!





19 kommentarer:

  1. Hei å hopp!
    Først ute her da? Flott veske! Kan godt ta et lodd på den.

    Lykke til med flyttinga vestover.
    Det må jo bli bra vakre Rosendal, himmelriket for pus vertfall.

    Hilsen Mira X Kvinnhering fra ei lita øy uti fjoren.
    Ha ein fin 1.Mai søndag, Klem,

    SvarSlett
  2. Kommentar + å bli følger 0 to lodd!!!!! Klemz Grethe

    SvarSlett
  3. Det blir faktisk 4 lodd det søta ;) Takk for at du er med!

    SvarSlett
  4. Vil mer enn gjerne ha den søte vesken der jeg! :) 2 lodd til nmeg da.. x- fingre for vinner lykke ;)
    Håper helgen i finværet har vært utrolig bra der også..
    klem

    SvarSlett
  5. Følger er jeg fra før,men det vet du jo... delte på facegruppa vår :O) veska er berre lekker!

    Mvh Heidi

    SvarSlett
  6. ...også du. Et lite tips jeg selv fikk fra Tomines blogg når jeg startet. Legg følgerknapppen din øverst, for da er det lettere for de som vil følge deg å finne den :O)

    H

    SvarSlett
  7. Thank you for coming over and being part of my giveaway...I would love a chance now to be part of yours! Thank you.

    SvarSlett
  8. Heia!
    Kjempesøte veska :-)
    Har lyst å vinna, -så eg slår te å tar seks lodd!!

    Kjempespent på kossen stovå blir eg og ... Spent på om eg får ny "nabo" og ;-)

    Fargane me har velgt ut e: Turkis ..(i wish) Men de blir ikkje så sprekt. De blir bomull i tak (Me har veeeeldig høgt tak) og rundt vindu. Veggene blir "letthet" :-) Lyst og forhåpentligvis trivelig <3

    SvarSlett
  9. Denne bloggen må jeg følge, linker og tar med meg lodd.. :))

    SvarSlett
  10. Eg e me, vett du! Fira lodd t meg då.

    Snakkast.

    Klem. Marian

    SvarSlett
  11. Flott giveaway!

    4 lodd foreløpig, skal prøve å linke når jeg får tid :o)

    SvarSlett
  12. Heia.... For ei søt veske :)
    eg følger liker og kommenterer! Artig å plukke opp gode ideer hos deg Malena.
    Gleder meg til juli :)

    SvarSlett
  13. Eg e med sjølvsagt! Tar 6 lodd! Tjoho, håpe eg har vinnarlukko!!

    SvarSlett
  14. Hallo:)
    Jeg får vel ta to lodd jeg og:)
    klemklem

    SvarSlett
  15. HIHI, GI DEN TIL MEG MAMMA B)

    Jeg er med på lodd greia di BD hihi...

    SvarSlett
  16. JEG GJØR ALLE TINGENE 20 GANGER SOM BETYR AT JEG TAR 20 LODD... B)

    SvarSlett
  17. fantastisk veske :) jeg vil vinne. Klem kelm

    SvarSlett
  18. Spennende med blogglotteri - jeg sier tusen takk til 1 + 3 = 4 lodd :-) Kjempefin premie!

    SvarSlett

En melding er alltid hyggelig! Hit me Baby!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...