Thailand

fredag 14. januar 2011

Velkomen inn

Jeg har fulgt bloggen Northern Light en stund nå. I går postet hun et innlegg med disse bilden og jeg må dele dem videre med dere. Jeg elsker den rene åpne følelsen av denne inngangen, og rommet er åpent tvers gjennom, med utgang til hagen bak huset.
Om man bare hadde vært millionær! Eller mange mange millionær, er vel mer rett hvis man skal ha noe som dette. Men som mottoet mitt i headeren sier; " Skal du drømme, drøm stort!"

Drømmer er gratis og det er deilig befriende å drømme seg bort. Dessuten er drømmene inpirasjonens kilde <3

I have been following the blog Northern Light for a while. She posted these photos yesterday and I have to share them with you all. I love the serene, spacy feeling of this entrance, and
look at this! The entrance hall is one big open room with doors out to the garden.

How I wish that I could have something like this in my future house. I'm afraid it is a little bit to far feched, since you probably have to be a millionair to have a house lik this. But my motto is: If you are dreaming, dream BIG! :)
Dreams are for free, they make you feel good and they are the source of inspiration!

Have a wonderful weekend,
( and if you wish me a nice weeken back, I will be so happy! )

Ha en strålende helg alle sammen som er innom,
(og hvis du ønsker meg god helg tilbake blir jeg veldig glad! :)

9 kommentarer:

  1. Wauw... kan godt forstå, at du drømmer om dette!:0)
    God weekend
    fra Mette

    SvarSlett
  2. Nydelig. Så åpent og luftig.
    Ha en god helg.
    Klem Alfa

    SvarSlett
  3. Ja det er viktig å drøyma! Blir ikkje innlegg frå meg i denne natta. Var på quiz på Turisthotellet i kveld og no treng eg å drøyma på puta, for i morgon er det to loppemarked på Husnes!! Yeeessss!

    God helg til deg- håpar Julian er blitt frisk???

    SvarSlett
  4. Beautiful home - could I move in right now please! I hope you have a wonderful weekend!

    SvarSlett
  5. Jeg er vild med dit motto! Lækker blog du har
    Rigtig god weekend
    Tina:-)

    SvarSlett
  6. Åh! tenk så herlig det hadde vært å ha en stor entre som det der=) Jeg gidde awarden videre til tre stk. Du får en måned gratis leiefilm med den linken jeg la ut, hvis du vil fortsette å leie så koster det litt penger. Jeg syns det er genialt å få filmer i posten, slipper jeg å oppbevare de etter jeg har sett dem.

    Så koselig at du har lyst å bestille bilde av meg, det blir jeg kjempeglad for=)

    Ha en fin lørdagskveld
    KLem=)

    SvarSlett
  7. Ja..tenk og bo slik..drøm drøm:)
    Ja..store korsting er ganske greit:)
    Birkelunden i morgen:)
    klemklem

    SvarSlett
  8. Looks so great! Thank you for the back link!!
    Have a great weekend, never stop dreaming ;)

    Northern Light

    SvarSlett
  9. It's divine isn't it!?! As is 'Northern Light' for that matter.

    Am your latest follower.


    x Charlotta

    SvarSlett

En melding er alltid hyggelig! Hit me Baby!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...