Thailand

søndag 16. januar 2011

Fremtiden min - My future

Hele forrige uke var minste gutten syk med 39 i feber. Influensaen har inntatt vår lune bolig på Tøyen. Han dro til pappaen sin på fredag, og i helge ble både jenta min og jeg syk. Nå ligger jeg her i sengen med hodepine, vond hals og en dyp hoste som får meg til å høres ut som en 70 år gammel sjøulk.
 Jobb intervjuet mitt er i morgen. Og jeg MÅ dra. Det er jo tross alt fremtiden som står på spill. Det er slik det føles. Så i dag drar jeg avgårde til vestlandet på jobbintervju!

My blog is about my life here in Oslo, and about my love for interiordesign. But my blog is also a story about my dreams about moving back to my hometown in one of Norways fjords, The Hardangerfjord. There, between Alp-mountains lies a beautiful little village called Rosendal. Translated this means Rosewally.
To morrow I have a jobinterview there. I got the flu pretty hard this weekend and are staying home from work to day. But this afternoon I will be on my way to Rosendal as my future depends on this jobinterview.

I will tell all about it when I am back at the end of this week! And I will show you lots of more photos from this beautiful village :)

This photo I found at Marihøno. She is my former "formings"-teacher (helpe me out here Julie!) from 7th, 8th and 9th grade. She is a wonderful kreativ person and she also takes fantastic pictures of the surrounding nature in Rosendal. But this particulary photo she found at http://www.oyaposten.no/

Thank you all so much for all the lovely and inspiering comments. This blog would not be the same without your encouraging comments.

Takk til alle som er innom, og en ekstra takk til dere som tar dere bryet med å legge igjen en kommentar.

I wish all of you a lovely week!

11 kommentarer:

  1. Så spennende! God bedring og masse lykke til på jobbintervjuet! Krysser fingrene for deg :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  2. Stakkars deg! Eg håpar du kjem deg litt til Vestlandsturen. Tenkte du skulle få "Gåve-på-vandring-gåva" di når du var her vest, så eg håpar du har tid til eit lite møte? Gje eit ord!

    Klem - Marian

    SvarSlett
  3. God bedring! Håper det går bra på jobbintervjuet=)

    SvarSlett
  4. I wish you the best of luck with your interview and look forward to seeing more photos of Rosendal, it looks absolutely amazing!

    SvarSlett
  5. Riktig god bedring - og håper intervjuet i dag gikk bra!

    SvarSlett
  6. I know you will have a great interview and I'm so happy you will be moving back to where you are from - it looks so lovely. I will be thinking really good thoughts for you and I hope you feel better really soon! God bedring!

    SvarSlett
  7. Ånei, snakk om dårlig timing for deg=/
    Satser på at du blir bedre og at intervjuet går strålende!!:)

    Ha en nydelig mandagskveld, klem♥

    SvarSlett
  8. Artig å følge awarden, ja! Kult at den kom fra deg :)
    Jeg har faktisk bodd i Rosendal, men jeg var bare bittelita, så jeg husker ingenting... hørt det er uendelig vakkert der! Må nok tilbake til "røttene" en gang :)
    Riktig god bedring! Og lykke til!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  9. Åhhh, søren ta at du e blitt sjuk da stakkar.
    Og når du ska reise langt for et så viktig jobbintervju :o(

    Sende mange gooode vibrasjoner din vei og skikkelig lykke te med intervjuet!

    Flotte innlegg eg har gått glipp av og ser eg :o)
    Særdeles flott det hekla teppet ditt altså!!

    SvarSlett
  10. Good luck with the interview. I can't wait to see photos of Rosendal! Thank you for visiting my place because that led me to yours. Lovely blog....following now...k

    SvarSlett
  11. Vil takke deg masse for

    "The Stylish Blog Award"

    STOR klem fra
    Katarina

    SvarSlett

En melding er alltid hyggelig! Hit me Baby!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...