Thailand

onsdag 12. januar 2011

Et maleri kommer i posten til meg! - A fantastic painting coming my way!

På min daglige blogg-visitt-runde fant jeg en fargesprakende nydelig blogg.
Du kan tenke deg hvor glad jeg ble! Noe så spennende som en blogg fra Maui!?!! Og helt fantastiske malerier har hun og. Jeg holdt pusten ett sekund da jeg så Frida Kahlo. Har lenge likt hennes bilder utrolig godt, men det er milevis, eller rettere sagt LYSÅR fra min økonomi. Så finner jeg dette herlig fargerike portrettet hos Windy Spring's....Yes! :)

Takk til Drømmemannen, som hjalp meg med bestillingen og PayPal, og like godt gav det til meg i gave. Det er Drømmemannen sin det! *kiss*

On my daily blog-visit-round I came across this artist from Maui:

You can imagine my eksitement over finding a blogger from Maui to follow, and such fantastic inspirational paintings she makes! I stoped breathing for a second when I saw Frida Kahlo. I have been an admirer of her work for many years now, but bying one of her paintings is miles away, not to say LIGHTYEARS away from my economy.

I amediatly fell in love with this:

"The art of Frida Kahlo is a Ribbon around a Bomb" by Windy Spring

And behold! It is now on its way from warm and sunny Maui, to cold and snowy Oslo. I am looking forward to having this painting shining on my wall.

And thanks a lot to my Knight in Shiny Armour, who helped me place the overseas order and helped me with PayPal and finnaly decided that he wanted the painting to be a gift from him to me. Not bad for a Knight in Shiny Armour, to place an internett order. I'm sure you all can imagin how hard that must be.

Awwww, how qute is'nt that. I love you Knight.


Velkommen til alle nye følgere og nye som kikker innom her.

And welcome to all new followers. I am so happy you decided to follow :)

16 kommentarer:

  1. Drømmemannen du ;-)

    veldi tøff blogg du har!! Spanande med intervju då! Viss du får jobb på PPT, så blir vi kollegar! Eg jobbar i barneverntenesta, og vi er samorganisert med PPT! Lykke te!

    klem frå Solveig

    SvarSlett
  2. Veldig stilig bilde - moro å komme over en sånn blogg! Og det er jammen drømmemannen sin det som ordner opp sånn ;)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  3. Halloisen..
    blondene kjøpte jeg her på den lokale strikkebutikken:)klokken går ikke:)men fin til pynt...du får ta deg en tur innom på Sagene en dag..så tar vi en kaffe:)
    klemklem

    SvarSlett
  4. Nei jeg har ingen butikk..desverre..skulle hatt med kafe og:)
    Tenkte bare at hvis det hadde passet en dag..så kunne du inspisert den nye brukt retro butikken på Sagene og:)
    klemklem

    SvarSlett
  5. He he selvfølgelig den ene dagen denne uken jeg har avtale:)Men det kommer flere dager..stort sett er jeg ganske tilgjengelig:)
    klemklem

    SvarSlett
  6. Jeg liker frida K...sør amrikansk som meg vet du !!

    SvarSlett
  7. Så flott at du viser slike ting, jeg har hørt om henne , men hadde rent glemt navnet til du minnet meg på det.

    Tusen takk for "The Stylish Blog Award", jeg tar det som et kompliment, og tar selvfølgelig imot.

    Hilsen fra Mimmi-Leone

    SvarSlett
  8. Heisan!
    Lover å ikke slutte å legge ut bilder fra hjemmet mitt.
    Har mange prosjekter igang nå..så flere bilder blir det.

    Klem fra Mimmi-Leone

    SvarSlett
  9. Å hun Frida er helt rå. Kunsten henes er så eksotisk og fargrikt. Kult bilde du viser her. TAkker for kommetar. Retten i bloggen min må prøves ja. Ha en finfin dag. Signe

    SvarSlett
  10. i love Windy's art especially all her Frida masterpieces! im so proud to have her sponsoring my blog. thanks so much for stopping by and hope to see you soon :)

    Persis.

    SvarSlett
  11. You are so very very kind to bid!!
    Shipping costs are up to me :)

    SvarSlett
  12. Tusen takk for koselig komentar på bloggen min! Jeg har ikke funnet noen fin måte å hekle sammen lapper på jeg heller, så foreløpig synes jeg det blir penest å sy... Skulle gjerne funnet en grei og pen måte å hekle sammen på.

    SvarSlett
  13. Hello.so glad I found you.Please pop over and visit me soon.Am now following you..xx

    SvarSlett
  14. Aloha Malena,
    I am so excited to see my Frida on your Blog and that she is now on her way from Maui to Norway!!!
    Thank you so very much! How Sweet your story and all the work you & your Knight went thru to get Frida all the way around the world!!! I am so Honored that you chose my work and I hope she brings you a lifetime of Joy.
    Much love from Maui
    Mahalo
    Windy Spring

    SvarSlett
  15. Thank you for the lovely comment on my blog the other day! I adore Frida - she was so ahead of her time, with her bold, bright colours and her unconventional attitude to life. This is a gorgeous painting - it carries happy summer sunshine with it.

    SvarSlett

En melding er alltid hyggelig! Hit me Baby!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...