Thailand

fredag 2. september 2011

Better After feat. Hellohello Baby!!


Jippiii!!

Bloggen Better After har lagt ut før/etter bilder av det siste DIY-prosjektet mitt!
Som altså da er Den knall rosa skjenken jeg laget i sommer. 

Jeg har innsett i ettertid at jeg helt har glemt å nevne inspirasjonskildene til dette skapet. 
Det er takket være alle fargerike bloggere der ute og alle som pusser opp og gjør gull av gamle ting.

Men mest av alt må jeg takke 
Irina fra All of Irina og 
Dagny fra Scandinavian Chic 

for direkte inspirasjon til skapet mitt.

Men tenk at jeg er "featured" på Better After! 
Thanks a  million times!

Welcome to all you foreigners finding you way to me by Better after. Hope you like it here.

I would be sooooo happy if you said hi and told me where your from. I love having visitors from all over the world. After all its a small planet and saying hi to each other is allways a good start.

Have a lovely weekend everyone! :)

5 kommentarer:

  1. Heihei,
    fant deg på Better After, men er jo faktisk norsk selv ;)

    Fabelaktig make over - tenkte på Irina da jeg så den. Diggdiggdigger fargen!

    SvarSlett
  2. Så artig da! Jeg skal gå inn og kikke på den bloggen med en gang. Gratulerer så mye, den skjenken er bare sååå herlig.
    Klem fra Eva :-)

    SvarSlett
  3. Så moro, det er velfortjent syns jeg :)
    Bare innom for å ønske deg en riktig god helg!
    Selv slapper jeg av mens mannen ser på fotballkamp og vi lader opp til min kusines bryllup i morgen :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  4. Oh this is fabulous having English in your text! For some strange reason, I have a lot of trouble running your blog through Google translator, so I often just look at your lovely pictures, but cannot comment because I don't know what you said. Hope you have a lovely weekend, and please keep putting in your message in English for those of us not clever enough to speak more than one language. (As I write this, my daughter is speaking in French with her tutor at the dining table, so she puts me to shame!) Virginia x

    SvarSlett
  5. tusen takk kjære deg...du behøver aldri å takke meg for inspirasjon, selv om jeg ser du blir inspirert og elsker å inspirere deg. Tuuuusen takk for at du linker og for inspirasjonen ;) <3

    SvarSlett

En melding er alltid hyggelig! Hit me Baby!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...