Thailand

lørdag 23. juli 2011

22.07.11

I går fikk jeg de fryktelige nyhetene på telefon. Vonde minner fra i vinter, da jeg opplevde å miste noen som stod meg nær ble vekket til live. Heldigvis er de jeg kjenner i Oslo trygge. Mamma og bror. Alle mine venner. Men det var noen grusomme minutter inntil jeg kunne være sikker på de alle var trygge. 

Mine tårer renner for alle ofrene i Oslo. På Utøya. 
Skrekken må ha vært ubeskrivelig for ungdommene på Utøya. 
De som kom derfra med livet i behold vil være preget for resten av livet. 

Mine tanker, varme og hjertesorg går til alle berørte. Til alle i Norges land. Vi er alle berørt.

 "Som folk står vi normenn sammen i tunge tider, og vi må hegen om demokratiet", sa Jens Stoltenberg. 

Viktige ord midt i denne ufattelige tragedien og dype dype sorgen.


3 kommentarer:

  1. Malena, I hope that you and your family are safe and well. We have seen the horrific images on the news here and our thoughts are with you and everyone in your country...

    SvarSlett
  2. Hi, Malena!
    I'm glad you and your family are safe.
    I can't imagine how something like this happened in Oslo, such a civilized town.
    Big hugs
    Tereza

    SvarSlett
  3. Heihei! Hvordan går det i Rosendal? Savner innlegg fra bloggen din. Håper du og dere har det bra. Klem fra Eva :-)

    SvarSlett

En melding er alltid hyggelig! Hit me Baby!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...