Thailand

lørdag 11. juni 2011

Visdomsord - Words of visdom

Noen ganger trenger man en påminnelse....

Denne passet perfekt for meg nå som livet har gått litt i motbakke de siste månedene. Noen ganger må man minne seg selv på hvilken vei man egentlig hadde staket ut. Komme seg opp, og inn på riktig spor igjen.
fra Things we forget.
Funnet på Maison Marigold
Er den ikke fin? :)

...og med litt sukker på toppen, så blir alt mye bedre.
Fra Maison Marigold. Foto: Simon Upton for elle decor

Et herlig bad å drømme seg bort i.... :)


I neste innlegg har jeg tenkt å komme litt ned på jorda igjen (kanskje...) og lage et innlegg om hvordan innrede i "små" rom. Eller nærmere sagt; normale hus og leiligheter.
 (Jeg har jo en liiiiiten tendens til å helle mot inspirasjon fra slott, og gigantiske leiligheter. Store luftige loftsleiligheter og rom med takhøyde på 5+ meter..)


Og ikke mist en stor takk til Hjerterdamas blogg, Charlottes små gleder og Maratonjenta for å ha tipset meg om hvordan løse kommentarvanskeproblemene mine!
Var ikke meningen å ta æren helt for meg selv. Ble bare litt overlykkeligivrig et øyeblikk der.

Ta deg en tur innom disse hyggelige jentene.
 Koselig, flotte, fine, kreative og inspirerende blogger alle tre.

Og takk, TAKK! <3 til alle dere andre som legger igjen hyggelige kommentarer!

4 kommentarer:

  1. Hej... great bathroom, I can just imagine soaking in all the good stuff in the that tub! That whole bathroom is wonderful, for that matter :)

    Northern Light Blog

    SvarSlett
  2. Så godt problemet løste seg - og så heldig for andre som hadde samme problem! :-D Jeg var nemmelig en av dem som av en eller grunn plutselig ikke kunne legge inn annet en anonyme (!) kommentarer rundt om på blogger - blant annet på din. Men nu går alt så meget bedre - og jeg har et irritasjonsmoment mindre å bale med i denne verden ;-)
    Fortsatt god Pinse!

    SvarSlett
  3. Må bare legge ut denne hyggelige kommentaren jeg fikk av Maria fra Design Elements på mailen min:

    Your post about the extra mile is beyond wonderful! Just tried to leave a comment but it didn't work. Warm hugs to you

    Maria

    http://design-elements-blog.com/


    Thank you Maria. That warms my hart. <3

    SvarSlett

En melding er alltid hyggelig! Hit me Baby!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...