Thailand

mandag 13. juni 2011

Inspirasjonstavle - Moodboard


Jippiii! Endelig fant jeg en sånn side hvor man lager så kalte moodboard, eller inspirasjonstavle som jeg liker å kaller det..
 Jeg prøvde en anne side i går. Den likte jeg litt bedre, siden man kunne organisere ting etter farger. Men utrolig nok glemte jeg å lagre linken.... finner den nok igjen en dag!
Her er mitt første forsøk på Olioboard:


Hmmm, ser at møblene ble kuttet litt i kantene. Veien blir til mens man går :)

Inspirasjonstavle kan du lage her på Olioboard.com. (NB! Advarsel!: Det er noe avhengighetsskapende...)

Lykke til!


P.S. Her er en link til dere som har lyst å lage inspirasjonstavle for klær:
Polyvore.com


5 kommentarer:

  1. Takk for tipset, skal prøve det en dag=) Fine ting du hadde valgt ut! =)

    SvarSlett
  2. Så spennende, nå fikk jeg også lyst til å prøve meg på det - kjempefin inspirasjonstavle du har satt sammen her da!
    Klem

    SvarSlett
  3. Takk for tips, dit skal jeg inn og kikke. Håper du har hatt en fin pinse.
    Klem fra Eva :-)

    SvarSlett
  4. Takk for tipset! Aner at timene kan forsvinne mens man holder på med dette, ja :)

    SvarSlett
  5. Detta er sånn "farleg,farleg" men akk så gøy! Trur ikkje eg tørr prøva enno men ein vakker dag....Sola skin i Rosendal i dag. Berre så det er sagt...snart sommarferie! Gler meg.

    Marian

    SvarSlett

En melding er alltid hyggelig! Hit me Baby!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...