Thailand

mandag 27. september 2010

Et superfantastisk loppe-kupp!

På søndag var planen å dra på sopptur med broder'n som var på besøk fra Bergen. Han var i midlertid ute og ranglet lørdagsnatta og kom ikke hjem før kl. 9 på morgenen. Sååååå, jaaaa. Da ble det ikke sopptur kl. 10, kan du si! Ungene koset seg fortsatt foran TV'n og med div. spill da kl. passerte 11:30. De så ikke ut til å være nær tanken på å komme seg ut av nattøyet den neste timen. Jeg begynte å bli ganske rastløs, så da tenkte jeg at Onkel fikk være "sovende" barnevakt sånn at Mor fikk sneket seg på en liten luftetur. Helt alene i sola på en søndagsmorgen! Jippiii!!! Planen var å ta en "liten" tur innom markede på Birkelunden for å se om Elin fra HeddasKreativiteter var på plass, og være førstemann til mølla for å kjøpe de brukte interiørbladene hennes. Men Heddas fantastiske kreativiteter var ingensteder å se. Så da ruslet jeg rundt på måfå. Og hva skjedde?? Plutselig. Sånn heeeelt ut av det blå, kom jeg over dette fantastiske serviset!!

VENI,VIDI,VICI!

Japansk håndmalt servise for 12 personer med to suppeterriner, sauseskål og to serveringsboller!!
 Jeg har ingen anelser om produsent, eller hvor gammelt det er. Under står det noen Japanske tegn, eller kansje de er Kinesiske? Det er jeg ikke sikker på.... Hvis noen har peiling eller vet hvor jeg kan få sjekket det opp så tar jeg gjerne mot tips. Hmmm, egentlig ikke så nøye hvor det kommer fra eller hvor gammelt det er. Jeg kjenner at jeg er suuuper fornøyd med kuppet! Og serviset er helt nydelig og kommer til å være til stooor glede! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

En melding er alltid hyggelig! Hit me Baby!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...