Thailand

søndag 4. desember 2011

Søndagssyssler...


Tusen takk for alle hyggelige kommentarer! Jeg ble så glad for å oppdage at det fortsatt er mange som følger med, selv om jeg ikke har vært noen flittig blogger i det siste...Takk igjen. :)

Og: Hjertelig velkommen til dere, nye følgere!

Ja.. søndag som var altså.. da laget jeg en sånn granbar-ting til å ha på døra.
 Kaller man det krans? Selv om den ikke er rund? 
 Granbaret og konglene har jeg plukka i Baronihagen etter at Berit horva over vestlandet forrige helg.
Jeg har limt det sammen med limpistol....
..og limt på kvister med kongler. Så hang jeg på noen røde julekuler. Vips! Her er den første jeg lagde.

 Denne laget jeg til Drømmemannen min!
 (...ja nå er han min altså! :D Jippi! )

Tok med oss en stor gren som Berit hadde skilt fra eieren sin. 
Den har fått julekuler som vi laget på Jul i Rosendal på lørdag.
Skulle gjerne hatt lys på den og, men har ikke noen tilgjengelig stikkontakt på trappa...

Herlig med denne førjulstia <3 Til helga har jeg lyst å lage julekonfekt og småkaker. ...og kanskje invitere noen på middag. :)

Har du noe spesielt fore til helga?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

En melding er alltid hyggelig! Hit me Baby!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...