Thailand

mandag 9. januar 2012

Colorblock done right I


I just have to share these lovely images from House of Turquoise!
I simply love the color combo gold, mint and coral. Is it not pure perfection??


Jeg vet at dette kommer til å høres passelig kleint ut. Men:

Disse bildene gir meg vann i munnen! Bokstavelig talt! 

Disse rommene og fargene har en perfekt sammensetning av fargene gull, mint og coral (javel da...OG Hvitt!).

I want to wake up in a room like this.....
Jeg vil våkne i et rom som dette....

I dont even care if I have to spend my life alone in the bed, as long as I can wake up in surrondings like these. BUT wait! 
I do fortunatly know about a perfect little white bedroom that I just might have to silently redecorate... 

Bryr meg ikke en gang om jeg må være alene i det. Vil ha et rom med disse fargene. 
Heldigvis vet jeg om et perfekt lite (hvitt) soverom jeg muligens blir nødt for å snikinnrede....
Se flere bilder hos House of Turquoise!



To day I visited the local Sykafe arranged by Marian. I am DIY-ing the black and white striped cushion from Bijou and Bohemes blogheader..

I dag har jeg vært på Sykafe i Olaløo! 
Sykafeen blir arrangert av Marian med bloggen Marihøno 
(hvis du er kunst og håndverkslærer bør du virkelig ta turen innom Marihøno. Mange gode tips til oppgaver for klassene). 

Sykafeen har jeg gledet meg til helt siden jeg bodde i Oslo og det var like koselig som jeg hadde forestilt meg! 

Mitt syprosjekt er en direkte inspirasjon (kopi-rasjon..) fra Bijou and Boheme. 
Jeg har lenge sett på den lille sort/hvite stripete puta i sofaen på headeren hennes....


Nå lager jeg min egen på Sykafeen <3


Ooops, min blir visst Bijour Giganto og stripene ble forskjøvet (med vilje.. må jo prøve min egen vri først). Men orginalen er en nydelig liten sak og heldigvis har jeg mer stoff igjen til å lage en "tro" kopi. Hmmm...mulig jeg må investere i stoff m litt smalere striper og....


Woooops, it looks like my cushion is about to become a Bijour Giganto cushion... and the stripes are not quite right, but I did tht on purpose just to add a little Malena-twist to it. Luckily I also have more fabric so I can make a real-life-copy of it!

I want to welcom my latest followers! 

Thank you so much for introducing your self by adding a comment and making my day completely! It is great to hear that my translated comments are read and appreciated.
 That makes it all worth while. :))

Takk og velkommen til dere nye følgere! Det er så kjekt og trivelig at flere vil følge meg :))

Ha en strålende kveld alle sammen!




5 kommentarer:

  1. fancy pute... kjekt m sykafe gitt... :)e da ofta?

    SvarSlett
  2. HAlla Baby!! HAppy new year?? Houes of tourquise, WOW. Superlekkert! Ble så inspireret. KOntrasten mot korall er jo så fint. Mmmm. Postkassen? Hva skal ligger der? Hvilken postkasse? Skjønner ikke, ikke meldt flytting enda til Rosendal og vet ikke helt hvor min postkasse er hehe. Skal dit til uken og skal finne ut av postkassen og merke det med mitt navn. Har du sendt noe????? Sigen

    SvarSlett
  3. The turquoise images of the bedroom are so tranquil Malena ... I can see why you could spend your whole life in there!!
    Your black and white cushion looks fabulous.

    Have a great week!
    xx

    SvarSlett
  4. Puta blei sprek den! Men du var på sykafè i RAUALØO. Ola-løo ligg i Mauranger den...Sånn at du veit til neste gong!

    God helg!

    Marian

    SvarSlett
  5. cozy rooms, lovely.

    http://aprettylife13.blogspot.com/

    SvarSlett

En melding er alltid hyggelig! Hit me Baby!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...