Thailand

onsdag 15. juni 2011

Ukas Hallo Baby! Bad og inspirasjon.

I dag fikk jeg et spørsmål fra en venninne på facebook-veggen min:
"Hvor kan jeg finne inspirasjon til bad?" 
Tips om å google bathroom og klikke på Bilder øverst til venstre på google var det første jeg svarte.

Så kom jeg til å tenke på Houzz.com.

Dette er en fantasisk side med hundretusenvis av interiørbilder.
De er sortert etter rom og etter stil.
Registrerer man seg kan man i tillegg lage et eget arkiv over alle favorittbildene sine.
Denne siden er et drømmested for de som byggerhus/pusser opp!

Her er noen baderomsbilder jeg fant:
Malibu Mediterranean mediterranean bathroom

Moroccan Luxury Bathroom mediterranean bathroom

Knot On Call eclectic bathroom

North Oaks, Minnesota eclectic bathroom

8 kommentarer:

  1. For noen farger!!! Passer et Boheme-sjel mitt i hjertet!!!! for ta en aldri så liten titt!!! Klemz grethe

    SvarSlett
  2. Det var helt supert hos Sharif:)2500 for 4 nye dekk pluss en gjeng med lupiner:):)Har hentet besøket mitt...skal på Aker b en tur nå:)
    klemklem

    SvarSlett
  3. Hello My dear!!!! How are you? Hope everything is great! Wou, as I see you are all exotic designs lately! In love with all the morocan allure I've seen. Im kind of "coastal" lately. Seriously, i need vacations! Would love you to come here and fo with our crews to a gateway in Cancun! Meanwhile, let's keep dreaming, haha! A huge hug mon ami and the best for you! Tons of Kisses! XoXo

    SvarSlett
  4. Takk for supert tips, jeg skal inn å titte.
    Slike sider er alltid velkommen.

    Ønsker deg en herlig helg og tusen takk for koselig kommentar.

    Klem

    SvarSlett
  5. Ja, dit skal jeg inn og kikke. Ha ei flott helg.
    Klem fra Eva :-)

    SvarSlett
  6. lovely images. my fav is the last one. virtual hugs to you

    SvarSlett
  7. Baby! Where are you? I miss you!!! A huge hug for you and your lovely family! Hope everything is ok. Much love! XoXo

    SvarSlett
  8. Very beachy design and so fun!

    ciao from Newport Beach

    SvarSlett

En melding er alltid hyggelig! Hit me Baby!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...