Thailand

torsdag 17. mars 2011

Hjem - Nye gardiner - New curtains

 
Posted by Picasa
Etter at jeg begynte å blogge kom jeg over mange som bruker aqua i interiøret sitt. Jeg liker fargen godt.
En god stund har jeg ønsket meg nye aquafargede gardiner.
Den rette fargenyansen har ikke vært lett å oppspore, men en dag kom jeg over pledd i riktig farge på Kid!
I tillegg var de på salg til 75.- pr. pledd. Jeg kjøpte to pledd og ringer til oppheng.
Jeg la ringen på øverst på pleddet, tegnet en strek langs innsiden av ringen. Klippet ut hull, delte opp ringen og klipset den på plass. Genialt og enkelt! Ble så ivrig at jeg glemte å ta bilder da jeg holdt på. Men her er et bilde av gardinene på soverommet etter at de kom opp. Liker at det er litt frynser nederst jeg! Synes det ble lite charmig och lunt.

Fargen er ikke lett å gjengi i et fotografi. Men den er mer som Buddhaen under her.....

På Indiska fant jeg noen lotuslys som minner meg veldig om noen jeg har sett inne hos All of Irina. Måtte bare ha dem! De hadde ikke blanke og rosa er ikke helt min kopp te, men jeg liker godt utformingen, så jeg kjøpte dem likevel. Enden på visa; de passer jo fint sammen med den grønne Buddhaen min. Den store rosa-perioden min hadde jeg da jeg var 14 og malte hele rommet knall rosa, så jeg kjenner at jeg trenger litt tilvenning. De rosa Gerbrablomstene fikk jeg av en venninne som var innom på mandag. Takk Anita <3 Det hele ble jo fint sammen. Blir nok diskret innslag av rosa fremover.

 

 
Posted by Picasa

Ha en strålende kveld alle sammen som er innom og takk for alle hyggelige kommentarer!

2 kommentarer:

  1. Åhhh Love Buddaen din.....og rommet ditt er kjempefint....liker smaken din kjempegodt. ha en en kjempefin helg søta mi :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Misunnelig på buddhaen din,

    fine gardiner: ))

    Klem fra
    Katarina

    SvarSlett

En melding er alltid hyggelig! Hit me Baby!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...